Działając na podstawie § 5 ust. 1 pkt 24) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa nie będącego państwem członkowskim (Dz. U. Nr 33, z 2009 poz. 259) („Rozporządzenie”) J.W. Construction Holding S.A. z siedzibą w Ząbkach („Spółka”) informuje, że w dniu 2 sierpnia 2010 r. Spółka otrzymała odpis wniosku złożonego w Sądzie Rejonowym dla Warszawy Pragi - Północ IX Wydział Gospodarczy dla spraw upadłościowych i naprawczych, przez osobę fizyczną (klienta Spółki) („Klient”), dotyczący ogłoszenia upadłości obejmującej likwidację majątku Spółki („Wniosek”).
W opinii Spółki, Wniosek został złożony przez Klienta w złej wierze w rozumieniu art. 34 Prawa Upadłościowego i Naprawczego, albowiem nie ma, i w chwili wniesienia Wniosku także nie było, żadnych podstaw faktycznych dla jego wniesienia, w szczególności nie istniały i nie istnieją żadne przesłanki wynikające z art. 11 ust. 1 Prawa Upadłościowego i Naprawczego, zwłaszcza te dotyczące sytuacji finansowej i stanu majątkowego Spółki, które uzasadniałyby złożenie Wniosku.
Roszczenia Klienta będące podstawą Wniosku, dotyczyły rozliczeń z tytułu zawartej umowy zobowiązujące do wybudowania i sprzedaży lokalu (kwota kosztów i rozliczeń dodatkowych w wysokości 39.187,12 zł), i na dzień przekazania niniejszego raportu zostały w całości zaspokojone.
Jakiekolwiek próby wymuszenia lub szantażu spotkają się, zarówno teraz jak i w przyszłości ze zdecydowaną reakcją Spółki, która podejmie wszystkie możliwe działania prawne dla ochrony swoich interesów i interesów swoich akcjonariuszy