1. Wieloletnie Doświadczenie
20-letnie doświadczenie na polskim rynku to dowód, że Spółka potrafi sobie radzić w zmieniających się warunkach rynkowych.
2. Rozpoznawalna i utytułowana marka
Liczne nagrody, w tym Mieszkaniowa Marka Roku 2011, podkreślają silną pozycję J.W. Construction Holding S.A. na rynku nieruchomości.
3. Dywersyfikacja oferty nieruchomości mieszkaniowych pod względem lokalizacji i klasy obiektów
Szeroka oferta odpowiada na potrzeby i oczekiwania wielu klientów – zarówno tych poszukujących niedrogich mieszkań w rozwijających się dzielnicach stolicy jak i tych, którzy oczekują najwyższego standardu apartamentu w sercu miasta. Spółka poszukuje ponadto nowych atrakcyjnych biznesowo kierunków geograficznych dla projektów z segmentu popularnego. Jest obecna w Łodzi, Poznaniu, Gdyni oraz w Katowicach.
4. Oferta mieszkań objęta rządowym programem Rodzina na Swoim
J.W. Construction Holding S.A. posiada mieszkania w kilkunastu inwestycjach objętych programem rządowych dopłat, które cieszą się popularnością .
5. Dywersyfikacja źródeł przychodu
Spółka realizuje strategię systematycznego zwiększania zakresu inwestycji w budownictwo z sektora nieruchomości komercyjnych. Zapewnia to stabilność w okresie ewentualnej dekoniunktury na rynku nieruchomości mieszkaniowych. Jest to również główna przewaga konkurencyjna względem deweloperów zaangażowanej jedynie w sektor mieszkaniowy.
6. Rosnąca pozycja w sektorze nieruchomości komercyjnych
Szacunkowa docelowa wartość aktywów komercyjnych w portfolio spółki wynosi ok 1.4 mld zł i rośnie. Składają się na nie: Sieć Hoteli 500, 4* Hotel z 5* SPA Czarny Potok Restort & SPA, Hanza Tower w Szczecinie, Jerozolimskie Point w Warszawie oraz planowane do uruchomienia w ciągu najbliższych dwóch lat obiekty komercyjne przy ul. Pileckiego i ul. Kasprzaka w Warszawie.
7. Profesjonalizacja własnego działu doradztwa kredytowego
Proces profesjonalizacji trwa od początku działalności deweloperskiej spółki tj. prawie 20 lat. Jego zaawansowanie na dzisiaj umożliwia m.in. realizowanie innowacyjnych programów sprzedażowych takich jak np. LOKUM, w którym deweloper przejmuje funkcję banku w zakresie kredytowania zakupu nieruchomości.
8. Spółka J.W. Construction Sp. z o.o. – własne ramie wykonawcze Grupy
Zabezpiecza podstawowy proces produkcji jakim jest realizacja budynków w ramach projektów własnych J.W. Construction. Ponadto pozwala na pozyskiwanie nowych, zewnętrznych kontraktów w zakresie robót związanych między innymi z infrastrukturą drogową. Jest istotnym elementem w strategii rozwoju działalności Grupy Kapitałowej.