14 czerwca odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom rankingu „Mieszkaniowa Marka Rok 2011”. Pierwsze miejsce na warszawskim rynku zajęła spółką J.W. Construction Holding S.A. uzyskując bezkonkurencyjne 57% głosów. Zwycięstwo dewelopera w zleconym przez Nowy Adres S.A. badaniu to efekt wieloletniego doświadczenia i elastycznego podejścia do klienta.
- Nagroda „Mieszkaniowa Marka Roku 2011” to dla nas ogromne wyróżnienie, które motywuje do dalszej ciężkiej pracy. Cieszę się, że to właśnie klienci, jako najbardziej wymagający recenzenci, docenili nasze wieloletnie starania. Budując ofertę nadrzędnym celem zawsze było zaproponowanie produktu dostępnego dla Polaków. Jesteśmy też elastyczni, co odzwierciedlają nasze programy sprzedaży m.in. „Wynajmij, potem kup” i możliwość indywidualnej negocjacji. Funkcjonujemy od 18 lat, przez ten czas zmienialiśmy się razem
z klientami. Oferujemy nie tylko konkurencyjne ceny, ale przede wszystkim funkcjonalnie zaprojektowane wnętrza, estetyczne osiedla
i wsparcie profesjonalnych doradców kredytowych – komentuje Tomasz Panabażys, wiceprezes zarządu J.W. Construction Holding S.A.
Bogate doświadczenie, intuicja biznesowa przekładają się nie tylko na wysoką rozpoznawalność, ale także na dobre wyniki finansowe spółki. W 2010 roku J.W. Construction Holding S.A. wypracowała najlepsze wśród polskich deweloperów wyniki. Spółka osiągnęła 620 mln zł przychodu, przy zysku netto w wysokości 92 mln zł oraz zysku operacyjnym na poziomie 142,4 mln zł. Budując pozycję lidera polskiego rynku nieruchomości, spółka zakupiła grunty dedykowane zarówno projektom mieszkaniowym, jak i komercyjnym na terenie całego kraju.
Ranking powstał w oparciu o wyniki polskiego oddziału spółki Millward Brown SMG/KRC. Ten niezależny instytut badawczy przeprowadził 1500 wywiadów internetowych wśród mieszkańców 5 największych aglomeracji Polski: Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Poznania
i Trójmiasta. Respondenci w wieku 25-60 lat pytani byli o znajomość spontaniczną oraz wspomaganą marek w czterech kategoriach: firma deweloperska, agencja nieruchomości, bank udzielający kredytów hipotecznych oraz pośrednik finansowy.
Organizatorem pierwszej edycji rankingu „Mieszkaniowa Marka Roku” jest spółka Nowy Adres S.A. - znany dostawca profesjonalnych narzędzi dla rynku nieruchomości, organizator m.in.: targów i konferencji, a także analiz rynku. Jedno z ostatnich badań portalu nowyadres.pl należącego do spółki wykazało, że najbardziej pożądaną cechą dewelopera jest umiejętność ekonomicznego budowania, a w następnej kolejności doświadczenie i jakość inwestycji. Wynik badania jest uzasadniony z racji na ograniczoną zdolność kredytową Polaków, która waha się między 200 a 350 tys. zł. Lokale spełniające trzy najważniejsze cechy można znaleźć w ofercie znanych deweloperów działających w sektorze popularnym, m.in. nagrodzonej tytułem „Mieszkaniowej Marka Rok 2011” spółki J.W. Construction Holding S.A.